Uczniowie malują liście.

 

 

 

Złota polska jesień na dobre zagościła w naszej świetlicy.
Jesienny czas mija nam na obserwowaniu zmian zachodzących w przyrodzie podczas codziennych wyjść na plac zabaw oraz na zbieraniu darów jesieni, które są inspiracją do tworzenia ciekawych prac plastycznych, jesiennych kompozycji i dekoracji.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.

 

 

 

 

Przygotowała: Renata Ziemiańska

 

Uśmiechnięty chłopiec.

Szanowni Państwo!


Informacje dotyczące zapisów dzieci do świetlicy szkolnej na rok szkolny 2022/2023 znajdują się na stronie internetowej szkoły w dokumentach świetlicy - Zasady rekrutacji do świetlicy szkolnej.

 

Kartę zapisu dziecka należy pobrać ze strony internetowej szkoły lub na portierni szkoły.

 

Prawidłowo wypełnioną kartę zapisu należy złożyć na portierni w wyznaczonym miejscu i terminie, od 23.05.2022r. do 24.06.2022r. 

Chłopcy przygotowują laurki z okazji Dnia Kobiet.

 

 

Marzec w świetlicy szkolnej był czasem przygotowań do powitania wiosny.
Uczniowie rozmawiali o zwiastunach zbliżającej się pory roku oraz rozwiązywali zagadki o tematyce wiosennej. Dzieci wykonywały wiosenne prace plastyczne oraz zadbały o wystrój sali,  zmieniając dekorację  z  zimowej  na  wiosenną.
Pierwszy dzień wiosny był okazją do poznania staropolskich zwyczajów związanych z nadejściem wiosny, między innymi obrzędem topienia Marzanny. 

 

W Dniu Kobiet uczniowie poznali sylwetki sławnych kobiet oraz ich osiągnięcia w dziejach Polski i świata.
W tym dniu nie zabrakło laurek, kwiatów oraz życzeń dla kobiet.

 

 

Mamy nadzieję, że wiosna zagości u nas na dobre, przynosząc ze sobą ciepłe i słoneczne dni.


Przygotowała: Renata Ziemiańska

Zajęcia ekonomiczne pt.: „Zanim wydam. O finansach w przedszkolach i szkołach” organizowanego przez NBP już za nami. 

11 marca br. pani Weronika Szturo i pani Anna Ziobro przeprowadziły zajęcia świetlicowe dla chętnych uczniów klasy 1a zgodnie ze swoim autorskim scenariuszem, który wziął udział w konkursie organizowanym przez NBP.

Dzięki naszemu doświadczeniu z zamkiem oraz ciuchcią, mogliśmy przenieść uczniów w świat dorosłych, pracujących, którzy wcielili się w rolę urzędników oraz osób oddających składki społeczne i podatki m.in. na drogi i mosty.  Uczestnicy mogli lepiej zrozumieć na co przeznaczone są pieniądze w dorosłym świecie finansów. Zaznajomili się również z takimi pojęciami jak: wynagrodzenie oraz praca. Nie zabrakło również prezentacji multimedialnej na temat pracy zarobkowej i niezarobkowej. Poruszyłyśmy również tematykę zachcianek i potrzeb, które uczniowie potrafią bezbłędnie odróżnić.